پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226013
مجوز استخدام در سازمان تعزيرات حکومتي کشور صادر شد
تاریخ انتشار : 1395/05/26 16:25:02
نمایش : 1220
معاون حقوقي سازمان تعزيرات حکومتي گفت: در مرحله اول مجوز استخدام ۳۵۰ نيروي انساني در سازمان تعزيرات حکومتي صادر شد.
به گزارش پايگاه خبير تحليلي پيرغار، ايرج حسيني‌صدرآبادي بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز استخدامي سازمان تعزيرات حکومتي در مرحله اول براي 350 متقاضي از سوي دولت صادر شد.

وي افزود: با مشارکت سازمان بودجه و برنامه‌ريزي، مجوز استخدام 350 نفر در مقطع کارشناسي ارشد و دکتري در رشته‌هاي حقوقي صادر شده که زمان برگزاري آزمون بايد از سوي دولت اعلام شود.

معاون حقوقي سازمان تعزيرات حکومتي بيان کرد: در مرحله دوم 350 نفر ديگر جذب خواهند شد که مجوز جذب اين افراد اوايل سال آينده صادر مي‌شود.

حسيني‌صدرآبادي خاطرنشان کرد: مجوز جذب نيرو در سازمان تعزيرات حکومتي در راستاي دسترسي به شعب تعزيراتي به‌ويژه در مناطق مرزي و رسيدگي سريع‌تر به پرونده‌هاي قاچاق صادر شده است.

وي با اشاره به قاچاق کالا در کشور گفت: قاچاق کالا سبب آسيب رساندن به توليد و اشتغال مي‌شود، بر همين اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور مصوب شد.

معاون حقوقي سازمان تعزيرات حکومتي تصريح کرد: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 92 بخش عمده‌اي از پرونده‌هاي اين حوزه مورد رسيدگي قرار گرفت.

حسيني‌صدرآبادي ادامه داد: 500 نفر از رؤساي شعب تعزيرات در سراسر کشور صلاحيت رسيدگي به پرونده‌هاي قاچاق کالا و ارز را دارند.

وي با بيان اينکه تعزيرات حکومتي در رسيدگي به پرونده‌ها دقت لازم را به عمل آورده است، افزود: تعزيرات حکومتي قاچاق کالا را در مرزها کنترل کرده است.

معاون حقوقي سازمان تعزيرات حکومتي با اشاره به افزايش ميزان کشفيات قاچاق کالا در کشور بيان کرد: با اقدامات مؤثر تعزيرات حکومتي، ستاد مرکزي قاچاق کالا و ارز و گمرک آمار کشفيات قاچاق کالا افزايش يافته است.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html